اخبار صنعت

نینجای سایبورگ؛ امضای کوجیما در بازی هایش از کجا آمده است؟

در سرانجام ژانویه 2024 و در رویداد State of Play پلی استیشن، طرفداران بالاخره توانستند تریلر جدیدی از بازی Death Stranding 2: On The Beach را ببینند. در طول تریلر بلند کارگردان تحسین شده بازی یعنی هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، بازیکنان با فصل بعدی ماموریت سم پورتر بریجز برای پیوند...

3 اسفند 1402

استایل ماکسیمال چیست و چگونه ظاهری جسورانه و منحصربه فرد داشته باشید؟

آشنایی با انواع استایل و شناخت سبک های گوناگون و متنوع در دنیای مد و فشن به شما یاری می نماید تا بهتر بتوانید سبک ویژه خودتان را پیدا کنید و استایل ماکسیمال (maximal-style ) یکی از این سبک های متنوع و خاص در دنیا مد و فشن است.

27 دی 1402

هر آنچه از فصل سوم سریال Warrior باید بدانید

سریال مبارز (Warrior) یکی از سریال های مجذوب کننده به شمار می رود که اولین فصل از آن در سال 2019 میلادی پخش شده بود و حالا انتظار برای سومین فصل از آن بسیار بالا است. فصل سوم سریال قرار است همچون فصل های قبلی جنگ های تانگ در اواخر دهه 1870 میلادی در شهر سانفرانسیسکو...

8 خرداد 1402

نفتی ها قبل از بازی شارژ مالی شدند

عضو هیات مدیره باشگاه نفت آبادان گفت: با کوشش اعضای هیات مدیره و نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و مساعدت قیم مدیر عامل پالایشگاه آبادان، بازیکنان قبل از آخرین بازی شارژ مالی شدند.

28 اردیبهشت 1402

در پخت این کیک مقوی از انواع مغزها استفاده شده است

در این هوای سرد زمستانی، هیچ چیزی بیشتر از یک برش کیک و یک فنجان بزرگ چای داغ به عنوان عصرانه نمی چسبد؛ به خصوص آنکه کیک خانگی هم باشد.

19 اردیبهشت 1402

طرز تهیه 5 مدل سس و دیپ خوشمزه

سس ها یکی از هیجان انگیزترین چاشنی ها در دنیای آشپزی هستند که بسیار محبوب و پر هواداران اند. سس ها در انواع و طعم های گوناگون موجودند که برای سرو غذا های اصلی، پیش غذا و سالاد ها استفاده می شوند.

9 اردیبهشت 1402

هشدار هواشناسی نسبت به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل های 4 استان

در اثر این مخاطره جوی آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، سیلابی شدن مسیل ها، طغیان رودخانه های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه های موقت، اختلال در ناوگان حمل و نقل پیش بینی می گردد.

3 اردیبهشت 1402

آینده نامعلوم فناوری خودران؛ فاصله نجومی رویا تا واقعیت!

رقابت بر سر فراوری جدیدترین و برترین خودرو های خودران، یکی از پربازدیدترین اخبار چندسال گذشته این صنعت بوده است. در ابتدا خودروسازان ادعا می کردند که طی آینده نزدیک رانندگی از لیست توانایی های انسان حذف خواهد شد، چرا که خودرو های خودران می توانند...

25 فروردین 1402

تأثیر یحیی گل محمدی بر پرسپولیس تهران

یحیی گل محمدی از سال 1387 با مربیگری صبای قم به این حرفه مشغول شد. او سرمربی تیم های تربیت یزد، نساجی، نفت تهران، ذوب آهن، گل ریحان، تراکتور و پدیده بوده و از سال 1398 برای دومین مقطع سرمربی پرسپولیس شده است.

21 فروردین 1402

چرا باید هوش مصنوعی را کنترل کرد؟

استوارت راسل، دانشمند علوم رایانه در بریتانیا که به دلیل تلاش هایش در زمینه هوش مصنوعی شناخته شده است. کتاب او تحت عنوان رویکردی نوین به هوش مصنوعی از طریق عباس باقری یزدی به فارسی ترجمه و از طریق انتشارات دیباگران تهران چاپ شده است. این کتاب در بسیاری...

17 فروردین 1402

مواجهه جایگاه ایران در شاخص نوآوری با چالش های نهادی و زیرساختی

به گزارش خبرنگاران، دفتر مطالعات انرژی، صنعت و معدن (گروه فناوری های نوین) مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی به ارزیابی جایگاه ایران در شاخص جهانی نوآوری طی سالهای 2014-2022 پرداخته است.

12 بهمن 1401

ببینید ، گاز در خراسان رضوی قطع شد ، اعلام اسامی بخش های بدون گاز

جریان گاز در بخش هایی از شهرهای استان خراسان رضوی قطع شد. مردم در مصرف گاز صرفه جویی نمایند.

26 دی 1401

اثری با یک تیشه ثبت جهانی می گردد!

طبق گفته داریوش ملک زاده، رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری بندر مرزی آستارا، کلاز که نوعی قایق چوبی سنتی در این شهرستان است، ثبت جهانی می گردد. این خبر در بخش اخبار گردشگری و جدیدترین اخبار گردشگری درباره ثبت جهانی کلاز واقع شده است.

16 دی 1401

طرح جنجالی دستکاری خورشید برای جلوگیری از گرمایش زمین

ایرنا نوشت: دولت بایدن (رئیس جمهور آمریکا) در حال اجرای یک طرح پژوهشی بحث برانگیز در زمینه ژئومهندسی خورشیدی است که بسیاری از کارشناسان با آن مخالف هستند.

11 دی 1401

امیر قلعه نویی جدی است

هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز شروع می شود که تیم های مدعی گل گهر، سپاهان و فولاد امروز قرار است برابر رقبا صف آرایی کنند. در بین تیم های مذکور شاید حضور گل گهر در جمع مدعیان بیش از بقیه مورد توجه است. تیم امیر قلعه نویی این روز ها...

10 دی 1401

محبوب ترین شهرهای توریستی دنیا ، قسمت اول

محبوب ترین شهرهای توریستی جهان در میان ایرانیانبسیاری از مردم ایران عاشق سفر هستند و به هر گوشه ای از جهان سفر می نمایند، به همین علت سهم عمده ای در شکوفایی صنعت توریسم جهانی دارند. اما در این میان و در طی سالیان متمادی شهرهایی از جهان نیز هستند که به...

18 آذر 1401

قیمت مرغ منجمد 50 هزار تومان شد

معاون امور دام و طیور وزارت جهادکشاورزی با اشاره به اینکه قیمت مرغ منجمد را افزایش داده ایم تا تقاضا به مرغ گرم راهنمایی گردد، گفت: ظرف یکی دو روز آینده تصمیماتی در رابطه با خرید مرغ مازاد گرفته خواهد شد.

2 آذر 1401

هوندا آکورد 2023 معرفی گردید؛ رقیبی برای تویوتا کمری

به روزرسانی و ایجاد تغییرات در یک محصول پیروز همواره پروژه بسیار ریسکی در صنعت خودروسازی بوده و بدون شک می توان هوندا آکورد را یکی از معدود خودروهای پیروز جهان قلمداد کرد. در بخش سدان های سایز میانه، هوندا آکورد همواره پس از تویوتا کمری در جایگاه دوم...

22 آبان 1401

40 درصد مزارع نیشکر به صورت سبز برداشت می شود

مدیرعامل کشت و صنعت سلمان فارسی از افزایش برداشت سبز نیشکر در سال زراعی جاری خبر داد.

11 آبان 1401

تعمیرگاه تخصصی رنو مگان در تهران

کسانی که صاحب خودروی رنو مگان هستند، می دانند که قسمت های مختلف این خودرو از جمله موتور، جلوبندی، گیربکس، بلبرینگ و غیره، مانند هر خودروی دیگری، پس از مدتی استفاده دچار مسائل فنی می گردد.

30 مهر 1401
تعداد: (149)